เกี่ยวกับเรา

About Us

Fantasia Kitchen & Decor is a full services furniture management company.   We grow for people who love real pine wooden furniture's, Italian Style. We create and develop our own furniture to fulfill your lifestyle and needs, and added specialty to the products by hand-made painting.  We are specialized in coloring of products which make your house becoming more attractive and pleasure.   Our concept is "Artful Living by Fantasia”.   Currently, we have grown to become one of the most experts in Italian style furniture made in Thailand.  

We provide the following services:
• Consult for furniture allocations in room or decorating your house, both for individual home/projects.
• Cleaning, enameling or re-coloring your kitchen counter and cupboard to maintain their look as new one. (Available only for our current clients)
 
บริษัท แฟนตาเชีย คิทเช่น แอนด์ เดคคอร์ จำกัด ผลิตและจำหน่ายเฟอร์นิเจอร์ไม้ ในสไตล์ยุโรป เช่น อิงลิชคันทรี วินเทจ และวิคทอเรียน ซึ่งสามารถเข้าได้กับทุกบรรยากาศของบ้าน ด้วยการออกแบบและรูปทรงสินค้าที่มีความอ่อนช้อย อีกทั้งลวดลายงานเพ้นท์ที่เพิ่มเสน่ห์ให้กับเฟอร์นิเจอร์ ซึ่งเป็นเอกลักษณ์ของเราเอง จุดเด่นของเรา คือ การให้สีและรูปทรงที่สวยงาม ประกอบกับลายเพ้นท์บนผนังตู้ที่สร้างความสวย งาม และดูอ่อนหวานให้กับสินค้า สินค้าของเราไม่เป็นเพียงเฟอนิเจอร์หรือตู้ที่ใช้เก็บของ ยังเปรียบเสมือนของแต่งบ้านอีกชิ้นที่ช่วยเพิ่มความ สวยงามให้กับบ้านของคุณ


หากพูดถึงการแต่งบ้านในช่วง 5 ปีหลัง คงไม่มีใครไม่รู้จักการแต่งบ้านในสไตล์วินเทจ (
Vintage Style) ที่ช่วยเพิ่มเสน่ห์ให้กับบ้านด้วยลวดลายที่อ่อนหวาน ลายละเอียดของชิ้นงานที่ดูนุ่มนวล อ่อนช้อย ทำให้บ้านของเราดูน่าอยู่ ดูอบอุ่นมากยิ่งขึ้น ที่ Fantasia เรามีเฟอร์นิเจอร์ให้เลือกมากมาย เพื่อให้เหมาะกับสไตล์ความเป็นตัวคุณ และไม่ว่าห้องของคุณจะเป็นสีอะไร ต้องการแต่งบ้านแนวไหน (i.e. Vintage, English, Victorian Styles, and etc.) ลองแวะเข้ามาดูสินค้ากับเรา  แล้วคุณจะหลงรัก.....

"The Artful Living by Fantasia"



Visitors: 101,316